U2, Oktoberfest en bezoek van Kimmie! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Douven - WaarBenJij.nu U2, Oktoberfest en bezoek van Kimmie! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Douven - WaarBenJij.nu

U2, Oktoberfest en bezoek van Kimmie!

Blijf op de hoogte en volg Britt

29 September 2015 | Ierland, Dublin

Hallo allemaal,

Wat gaat de tijd toch snel hier, alweer twee weken voorbij! De werkweek vliegt ook echt om en vanaf volgende week hoef ik ook bijna niet meer een hele week te werken omdat er ieder weekend wel iemand langs komt of ik zelf op mini vakantie ga om eindelijk de rest van Ierland te ontdekken.

Om te beginnen heb ik al geweldig nieuws (vind ik vooral zelf..). Maaaaaaar IK HEB KAARTJES VOOR U2!!! Het was echt zenuwslopend, ik heb er niet van kunnen slapen en was bloed zenuwachtig maar het is gelukt! Alle concerten waren binnen 15 minuten uitverkocht maar Sarai en ik waren al zo vroeg ticketmaster aan het spammen dat we twee kaartjes konden bemachtigen. En daarom komt kerstmis dit jaar een beetje vroeger voor mijn lieve papa en gaat hij samen met mij naar U2!

Ook zijn we naar het Oktoberfest geweest wat hartstikke gezellig was. Het was wel het Oktoberfest met een Iers tintje, heel veel zuipen maar ipv dirndl's op stilleto's, veel te korte jurkjes en heel veel nep haar Omdat het georganiseerd werd door een bedrijf waar Bilfinger voor werkt zijn we met alle Interns geweest, hele goede manier van "bonding" Na een keertje flink dronken worden met elkaar ontwikkel je toch wel een speciale band..
Het lijkt me dan ook onnodig om te zeggen dat we de dag erna niet meer tot heel veel in staat waren Maar omdat het de Gaelic Football finale Dublin vs Kerry was zijn we toch de stad in gegaan. In de stromende regen hebben we samen met die hard fans staan gillen en juichen en dat heeft zich geloond ook, Dublin heeft gewonnen!

Het weekend erna kwam mijn aller liefste zusje eindelijk naar Dublin We hebben echt een super leuk weekend gehad, heel Dublin leeg geshopt, heerlijk gegeten en natuurlijk flink genoten van het nachtleven in Dublin! Kim heeft ook al besloten dat Dublin de perfecte stad is om te studeren, Trinity College moet zich maar klaar gaan maken voor haar!

Tot snel!


  • 29 September 2015 - 21:20

    Marjo Wierts:

    Hoi Britt! Leuk om je verhalen over Dublin te lezen....
    Morgen komt Ton ook naar Dublin samen met Bert een vriend van hem. Ze gaan golfen in Dublin en 's avonds natuurlijk stappen. Dus wie weet kom je ze misschien nog ergens tegen in een kroegje... Groetjes Marjo

  • 01 Oktober 2015 - 02:54

    Carl Heinz:

    Leuk, heel veel plezier bij U2

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Britt

Actief sinds 14 Juli 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 3690

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 31 Januari 2016

Livin' in Dublin

Landen bezocht: