Zoooveel regen..... - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Douven - WaarBenJij.nu Zoooveel regen..... - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Douven - WaarBenJij.nu

Zoooveel regen.....

Blijf op de hoogte en volg Britt

31 Augustus 2015 | Ierland, Dublin

Dus.. als jullie dachten dat het veel regent in Nederland.. Moet je Dublin eens proberen.
Sinds ik hier ben is het weer echt vreselijk. Meestal rond de 16 graden en regen, en als het dan eens een beetje warmer is gaat iedereen ook helemaal uit zijn dak hier.. Denk aan Geordie shore taferelen..

Maar ook met slecht weer valt er genoeg te beleven in Dublin hoor. Zo heb ik mijn wenkbrauwen en nagels laten doen, midden in de Primark. Je gaat gewoon in de rij staan en dan gaat een vrouwtje met een touwtje tussen haar tanden je wenkbrauwen doen (tot bloedens aan toe). Maar wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he.
Ook heb ik al een regenachtige zondag om gekregen in een mega grote boekenwinkel, natuurlijk kon ik niet kiezen en heb ik maar meteen een paar boeken gekocht voor de vele regenachtige zondagen die vast nog zullen komen.
We hebben ook de cadbury creme eggs ontdekt, die zijn zooooo lekker, absoluut mijn guilty pleasure hier.

Iedere zaterdag gaan we ook nog steeds stappen en het blijft iedere keer even gezellig. Afgelopen weekend was Sarai jarig en zijn we sushi gaan eten bij een mini sushi restaurantje waar maar liefst 18 mensen in konden. Het was een BYOB (bring your own beer) restaurant met heel erg lekkere sushi! Daarna zijn we weer naar de club met de binnentuin geweest, ook weer genoeg Geordie shore tafarelen maar wel een super leuke avond!
Op zondag was Sarai echt jarig en hadden we een minion feestje! We hadden minion ballonnen, minion servetjes, een minion tafelkleed en minion cake. Ook hebben we de minion film gekeken en we hadden zelfs minion snoepjes! De perfecte remedie tegen een kater dus! En een perfecte tijdsbesteding op een regenachtige zondag.

Ik krijg ook zoveel leuke kaartjes en brieven van iedereen, dank jullie wel! Het is echt super leuk om na een lange dag werken leuke post te krijgen :).

Ik heb weer mijn best gedaan om het niet al te lang te maken.

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Britt

Actief sinds 14 Juli 2015
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 3696

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 31 Januari 2016

Livin' in Dublin

Landen bezocht: