De tijd vliegt.. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Douven - WaarBenJij.nu De tijd vliegt.. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Britt Douven - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt..

Door: Brit Douven

Blijf op de hoogte en volg Britt

17 Augustus 2015 | Ierland, Dublin

Hallo allemaal,

Wat vliegt de tijd hier! Ik ben hier bijna al een maand terwijl het voelt alsof ik net ben aangekomen!
Ik heb het hier dan ook heel erg naar mijn zin, Dublin is echt een hele leuke stad om te wonen.

Sinds mijn vorige blog heb ik ook weer zoveel meegemaakt, ik weet niet waar ik moet beginnen.
Ik zal maar meteen met goed nieuws komen, ik heb eindelijk een bank rekening geopend!! Het heeft belachelijk lang geduurd en ik heb er belachelijk veel boze telefoontjes voor moeten plegen maar nu heb ik dan ook echt een Ierse rekening en kan ik geld ontvangen voor al dat harde werken.

Dat harde werken valt natuurlijk wel mee.. De tijd vliegt wel voorbij op stage, voor ik het door heb is het alweer 5 uur. Dit komt ook door de gezellige sfeer die er op kantoor hangt en de vele opdrachten die ik krijg, ze houden me echt wel bezig bij Bilfinger.
Behalve heel hard werken gebeuren er ook leuke dingen op kantoor. Er is bijna iedere dag wel iets lekkers omdat er iemand jarig is of omdat ze gewoon zin hebben in iets lekkers.. Vooral op casual friday gebeuren hier rare dingen haha. Zo zat ik afgelopen vrijdag opeens op kantoor bij 2 managers en moest ik kiezen welke collega ik nou het knapste vond.. Stond ik dan met mijn mond vol tanden..

Behalve werken doen we ook heel veel leuke dingen. Zo zijn we tot nu toe nog iedere zaterdag gaan stappen.. En pubs zijn toch echt veel leuker dan clubs hier! Het is wel even je uitgaansverwachtingen aanpassen maar dan heb je ook echt een hele leuke avond! We beginnen meestal rond 8 uur met een pint cider thuis en lekker tutten en dan gaan we rond 9 uur richting een pub (hier is natuurlijk belachelijk veel keuze) en rond 1 uur gaat alles dicht.. Dan gaan we nog even naar de Burgerking (ook hier hebben ze kingdeals papa!) en dan liggen we rond 2 wel weer in bed.
Afgelopen week is het me trouwens ook gelukt om na het werk nog even naar een pub te gaan, reuze gezellig hier!

Zondag hebben Sabrina, Sarai en ik de DART naar Bray gepakt en hebben daar lekker langs het strand gelopen en heel veel mensen bekeken. Die Ieren hebben toch rare kledingstijlen hoor.. Daarna zijn we naar de McDonalds in Bray geweest want dat is de chiqueste McDonalds ter wereld.. En ja, als we er dan toch zijn eten we ook maar even een taartje bij de McCafe.

Deze keer heb ik geprobeerd om het een beetje korter te houden. De rest van de week gaan we weer hard werken en dan extra veel genieten van het weekend!

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Britt

Actief sinds 14 Juli 2015
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 3702

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 31 Januari 2016

Livin' in Dublin

Landen bezocht: