Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Britt Douven - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Britt Douven - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

14 Juli 2015 | Nederland, Landgraaf

Hallo allemaal!

Na lang nadenken en twijfelen heb ik besloten om een reis dagboek bij te gaan houden van mijn verblijf in Dublin! Ik heb er toch een beetje spijt van dat ik dit niet gedaan heb tijdens mijn tijd in Oostenrijk en daarom ga ik het nu wel proberen zodat jullie mij kunnen volgen en zodat ik een leuke extra herinnering aan Dublin heb straks!

Zoals de meeste van jullie vast al weten ga ik vanaf volgende week dinsdag een half jaar wonen en stage lopen in Dublin. Super spannend vind ik het en ik kan ook echt niet meer wachten, gelukkig is het nog maar een weekje.
Ik ga stage lopen bij het FM bedrijf Bilfinger. Wat ik hier precies ga doen en op welke afdeling is nog niet helemaal duidelijk maar dat zal vast snel duidelijk worden als ik er eenmaal ben.

Ik ga niet alleen naar Dublin er zijn nog 2 meiden van mijn opleiding die naar Dublin gaan en we hebben ook samen een (kabouter)huisje gehuurd in Dublin. Vlak bij de haven en grote bedrijven zoals Google en Facebook, lijkt me heel gaaf om die gebouwen te zien!

Nu ben ik vooral druk met de laatste dingetjes regelen, spullen inpakken (alles wat ik nodig heb voor 7 maanden in 2 koffers duwen.. Heel erg lastig..) en natuurlijk afscheid nemen van iedereen. Ook al is dit de tweede keer dat ik dit doe het blijft lastig. Maar hopelijk is dat niets vergeleken met de geweldige tijd die ik ga hebben.

Afgelopen weekend heb ik nog snel een polaroid camera gekocht zodat ik al mijn avonturen in Dublin op een leuke manier kan vastleggen. Echt super leuk zo'n camera, zaterdag heb ik hem al met Vivian uitgeprobeerd en we zijn er allebei helemaal van onder de indruk. Ik zie het nu al voor me hoe ik alle polaroid foto's ga ophangen in Dublin (aan een waslijn, heb er al helemaal over nagedacht). En ook de lonely planet van Dublin ken ik ondertussen uit mijn hoofd..
Nog maar 7 nachtjes slapen!!

Ik zal mijn best doen om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen!

Tot in Dublin :)

  • 19 Juli 2015 - 19:34

    Francien Ragnatella:

    Leuk idee Britt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Britt

Actief sinds 14 Juli 2015
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 3706

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 31 Januari 2016

Livin' in Dublin

Landen bezocht: